4 Ağustos 2012 Cumartesi

Erbil de kiralık ev

Erbil hakkında;
Kuzey Irak bölgesel Kürt yönetiminde olan Erbil şehrine gelmek ve burada yaşamak, iş yapmak istiyorsanız ilk önce buradaki kanun kural ve yönetmelikleri öğrenmeniz gerekiyor.



Erbil vizesi;
Erbil için vizeye gerek yoktur 15 gün vizesiz sadece pasaportunuzla uçağa binip gelebilirsiniz.

Erbil de oturum almak;
Oturum izni alabilmek için bir kefile ihtiyacınız var.Yani burada ikamet eden ve buralı birinin size kefil olması gerekiyor.

Erbil de kiralık ev;
Erbil de ev kiralamak için yine bir kefile ihtiyacınız var.Kendiniz bir ev kiralayamazsınız.

Erbil de ticaret;
Ticaret yapmak için önceden bağlantınız yoksa çok zorlanırsınız çünkü doğru kişilerle irtibat kurmanız zaman alabilir.

Erbil de hangi dil konuşuluyor;
Genel olarak Kürtçe'nin bir lehçesi olan Sorani dili, arapça hakim diller.

Peki nasıl ticaret yapacak nasıl,oturum alacaksınız?
Bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Havaalanında karşılama
Otel transfer
Rehberlik
Oturum işlemleri (ikametgah)
Ev kiralama
Araç kiralama
Sektör buluşmaları (yapmak istediğiniz işe bağlı olarak buradaki firma yetkilileri ile toplantı)

Erbil,Süleymaniye,Dohuk,Zaho olmak üzere bölgenin tamamına gezi düzenlenebilir.

Şirketimizin;
Türkiye irtibat ofisi
Tel: 0216 577 83 80

Erbil/Irak
00964 750 874 43 02





10 yorum:

  1. İstanbul telefonlarınız cevap vermiyor. 15 Ocak ta Erbil' de olacağım. 10 gün için merkeze yakın ev arıyorum. Aynı zamanda ofis te açmayı planlamaktayım. Bana lütfen 05322440310 numaradan ulaşın
    Yüksel Özdoğru

    YanıtlaSil
  2. Istanbul telefonlariniz cevap vermiyor.Ben 4 Subat sabahi Erbilde olacagim.Hem is gorusmeleri yapacagim,hemde gunluk kiralik tek kisiye uygun ev ariyorum.
    Cep numaram 0535/0360685

    YanıtlaSil
  3. İstanbul telefonunuz cevap vermiyor beni arar mısınız 05444477747

    YanıtlaSil
  4. Beni arayın 009647517361624

    YanıtlaSil
  5. Erbil de eşyalı bi kiralık daire arıyorum 1 yıllık kira peşin vericez iş için oraya gelicez lütfen ulaşırmısınız

    YanıtlaSil
  6. Erbil de eşyalı bi kiralık daire arıyorum 1 yıllık kira peşin vericez iş için oraya gelicez lütfen ulaşırmışsınız 07504398135 korek numaramız

    YanıtlaSil
  7. erbil ve zahok ta ev almak istiyorum satin almak için

    YanıtlaSil
  8. irakta ev almak fiyatlatları ne kadar

    YanıtlaSil
  9. Erbilde mağaza açmak istiyorum kiralık dükan arıyorum yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil